Скринька домашніх завдань

15.05. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
1. Повторити матеріал по стилях бароко,  класицизм (ст.88-146)


2. Пройти підсумкове тестування (сторінка -Тести 8 клас)

14.05-18.05. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
1.Творче завдання: Створити фантастичний пейзаж, використовуючи  будь-які засоби виразності  (ньюанс, контраст, колорит)




2. На урок принести 1 лист картону, кольоровий папір, клей, ножиці.
 3. Пройти підсумкове тестування на сторінці- Тести 6 клас

07.05-11.05. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів

1. Повторити визначення натюрморту та його види.
2. МАРИНА-жанр образотворчого мистецтва, зображення подій на морі. 


Найвидатніший живописець-моренист Іван Констянтинович АЙВАЗОВСЬКИЙ
К.Айвазовський
К.Айвазовський "Дев'ятий вал"
3. Роздивіться наведені нище приклади зображення води та характер морських хвиль


Намалюйте марину, орієнтуючись на зразок композиції, передайте настрій моря, доберіть відповідну коьорову гаму.



02.05-04.05. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
1.НАТЮРМОРТ- жанр образотворчого мистецтва, головним чином живопису і графіки, присвяченим зображенню речей, поєднаних  у композицію.
Натюрморти бувають:


ЧАЙНИЙ


КАВОВИЙ


МИСЛИВСЬКИЙ

ДАЧНИЙ

МИСТЕЦЬКИЙ


КНИЖКОВИЙ

ФРУКТОВИЙ

2. Творче завдання: намалюйте графічний натюрморт з кількох предметів (графічний олівець)

17.04. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
На сторінці ТЕСТИ 8 клас пройти тест до 25.04.

16/04/-20/04/. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
1. Правила лінійної перспективи:


2. Створіть пейзаж на тему: "Пори року" (фарби) ("Роб.зош. стор.46) Передайте стан природи засобами відповідного колориту. 
Зазвичай  колорит живописного твору визначають як холодний чи теплий, темний, яскравий; золотистий чи сріблястий.
На сторінці ТЕСТИ 6 клас пройти тест до 21.04.
26.03.-30.03. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
Тема: Види пейзажу


Творче завдання:

13.03. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
Тема: КЛАСИЦИЗМ.
Особливості класицизму:
1. Головні закони архітектурної композиції_симетрія, підкреслення центру, загальна гармонія частин і цілого. 


2. Парадний вхід у будівлю розташовували в центрі і оформляли у вигляді ПОРТИКА.
3. Характерне використання елементів античної архітектури: колон, статуй, рельєфів на площинах стін.
4. Панувала сувора симетрія.
                                           В Україні:
На початку ХІХ ст. разом з палацами та церквами зводять приватні та громадські споруди (лікарні, банки, театри, навчальні заклади). 


Також будують розкішні палаци, поміщицькі маєтки з парками.
Палац гетьмана Розумовського в м. Батурін, Україна




Палац Потоцьких у Львові

Творче завдання:
1 варіант: Придумай і намалюй вигляд класичного парку з висоти пташиного польоту.
2 варіант: Намалюй архітектурний  пейзаж з класичною будівлею.




26.02.-02.03. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
У мистецтві твір із зображенням природи називається ПЕЙЗАЖЕМ.
Пейзажі можуть бути графічні, живописні та декоративні.

Декоративний (предмети зображені у спрощеній формі)
живописний

Графічний 
Творче завдання: Намалюйте пейзаж, використовуючи різні графічні матеріали для кожного фрагменту композиції. Застосуйте різні засоби графіки. Роб.зош.с.40, підр. с.135

05.02.-09.02. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
Анімалістичний жанр у живописі
Художники-анімалісти завжди намагалися не тільки зобразити тварину реалістично, а й пізнати всю складність її характеру.
Спостережлива людина помітить і впевненість мужнього лева, і "благородність" відданого собаки, і гордовитість степового орла.

Творче завдання: намалюй оленя, намагайся створити образ шляхетної та гордої тварини.


13.02. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
Бароко: архітектура і живопис.

Представник іспанського бароко, створював складні багатофігурні композиції, правдиво зображуючи людей різного стану в камерних і парадних портретах.
Дієго Веласкес (1599-1660)
 Геніальний художник, "великий голандець", який у численних портретах та історичних композиціях за допомогою ефектів світлотіні не лише відображав зовнішність людей, а й проникав у їх внутрішній світ.
Рембранд ван Рейн (1606-1669)

Творче завдання: Намалювати натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі "малих голандців".

29.01.-02.02. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
1. Повторити  визначення та особливості анімалістичного жанру.
2. Принести ескіз фріза "Кенгуру"
3. Робочі зошити, олівці, лінійка.


30.01. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
Відродження.
1. Визначити основні ознаки епохи Відродження.
Взірець ренесансної архітектури ЛУВР

2. Закінчити роботу"Символічні сюжети до українських прислів'їв та приказок", орієнтуючись на ідеї картин Брейгеля "Фламандські прислів'я"

22.01.-26.01. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 6-х класів
1. Закінчити роботу "Дивний птах", розфарбувати фарбами чи олівцями (на вибір)(Р.З. стор 32-33
2. Вивчити визначення анімалістичного жанру.
Назва анімалістичного жанру походить від латинського слова «animal» - тварина. До нього належать твори живопису, скульптури, графіки, декоративно-ужиткового мистецтва, які зображують тварин. Художник-анімаліст має поєднувати любов до природи з увагою та спостережливістю

                 Вільям Барро. Сірий і гнідий коні та шотландський хорт
                             Композиція з соломи Перстень любові"
На уроці будемо працювати над ескізом фріза для рельєфної композиції з зображенням екзотичної тварини для оформлення зоопарку, музею природи.


 16.01. Завдання з інтегрованого курсу "Мистецтво" для 8-х класів
Шановні восьмикласники, новий семестр починається зі знаменника, тому по розкладу-мистецтво.
На уроці для роботи знадобляться альбом; кольорові олівці.




















15.01.-19.01. Домашнє завдання з мистецтва для 6-х класів:
На уроці ми будемо малювати ескіз композиції "Дивний птах".
Дома малювати не треба. Принесіть акварельні фарби та Робочий зошит.




Комментариев нет:

Отправить комментарий